środa, 8 lipca 2015

Liebster Blog Award #2

To już druga nominacja do LBA na moim blogu, za co bardzo dziękuję Lucy Lomar!
Tak byłam zajęta przez ostatnie dni, że nie miałam kiedy usiąść i odpowiedzieć. Więc w końcu biorę pytania w obroty i zapraszam do czytania! 

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. Obowiązkiem jest też wklejenie znaku LBA do wpisu.”




1. Jak to się stało, że zaczęłaś czytać?
Zaczęło się od "Ani z Zielonego Wzgórza" w szkole podstawowej, była pierwszą lekturą, po której przeczytaniu sięgnęłam po kolejne jej części. I tak oto moja przygoda trwa do dziś. 

2. Najczęściej wypowiadane przez Ciebie zdanie?
Hmmm... "Chyba śnisz!" :D

3. W książce zaznaczasz sobie zakładkami, czy zapamiętujesz numer strony?
Prawie zawsze używam zakładek, ponieważ mam słabą pamięć do stron. Jednak są wyjątki. Kiedy wypożyczam książkę w bibliotece po lekcjach i czekam na autobus, raczej nie mam pod ręką zakładki, więc jestem zmuszona zapamiętać numer :)

4. Jakie masz hobby?
Oprócz czytania? Bardzo lubię piec (muffiny, torty, placki...), mniej więcej rok temu się w to wkręciłam. Jeżdżę również rekreacyjnie konno, kiedyś bardzo często, dziś już tylko okazjonalnie. Wydaje mi się, że mogę pod hobby podczepić fotografię i LA (lekkoatletyka), lubię robić zdjęcia i pstrykam kiedy mam okazję. LA to w moim przypadku skok w dal, który raz po raz w roku szkolnym  i poza nim trenuję i bardzo mi się to podoba :)

5. Jaki jest Twój ulubiony film?
To jest dopiero ciężkie pytanie... nie mam jednego, mam ich całkiem sporo. Ale ostatnio ubawiłam się przy "Bandidas", więc uznajmy, że jest to mój ulubiony film tygodnia :D

6. Jakiej książki nigdy nie zapomnisz, ze względu na to, że była taka niesamowita?
Zdecydowanie jest to "Aż po horyzont" Morgan Matson! Zawsze marzyły mi się podróże, a ta książka opowiada o swobodnej "włóczędze" po USA. Czytając ją miałam wrażenie, że razem z Amy i Rogerem odkrywam nowe miejsca. Do historii zostały wplecione playlisty układane przez bohaterów, zdjęcia oraz ich notatki, co moim zdaniem było wspaniałe! Byłam zachwycona :D

7. Opisz siebie w jednym zdaniu?
Optymistyczna książkoholiczka ze skłonnościami do kombinowania i eksperymentowania.

8. Jakieś zabawne wspomnienie?
W tej chwili przychodzi mi do głowy tylko ostatnie wydarzenie, z którego się uśmiałam całkiem nieźle, wydaje mi się jednak, że tylko mnie to bawiło :D Byłam u swojego chłopaka w kuchni i robiłam krem do przełożenia tortu. Potrzebowałam sitko do przesiania cukru pudru, a że nie mogłam odejść od miksera wysłałam po nie mojego "obeznanego" z kuchnią faceta. Kiedy zobaczyłam co mi przyniósł myślałam, że padnę ze śmiechu! W końcu to była jego kuchnia... mianowicie, dostałam taki całkiem porządny durszlak :D

9. Czy Twoi znajomi podzielają Twoją pasję do czytania?
Większość nie. Są jednak wśród moich znajomych osoby, które ją podzielają. Czasami chodzimy razem po księgarniach i bibliotekach. Jedna koleżanka nawet prowadzi własnego bloga z recenzjami. Jest od kogo pożyczać książki, nie narzekam ;)

10. Jak wpadłaś na pomysł powstania bloga?
Wszystko dzięki wcześniej wspomnianej koleżance od bloga! Namawiała mnie żebym spróbowała, pomyślałam więc "dlaczego nie?". Czytam książki na potęgę, a dzięki założeniu bloga, mam się z kim dzielić moimi spostrzeżeniami. 

11. Jaka jest Twoja ulubiona rzecz?
Skittles i miękkie poduszki! Chyba moje łóżko też mogę tutaj załączyć... To nie jest jedna rzecz, ale jednej jedynej nie potrafię wybrać.


Pytania:
1. Lato czy zima?
2. Jaką książkę ostatnio czytałeś/aś?
3. Oglądasz regularnie jakiś serial? Jaki?
4. Ulubiony smak lodów?
5. Morze czy góry?
6. Jaka była najdłuższa książka, którą przeczytałeś/aś?
7. Książkowy bohater, którego chciałabyś ożywić?
8. Ulubiona piosenka?
9. Ulubiony film na podstawie książki?
10. Wolisz robić własnoręcznie prezenty czy kupować?
11. Książki z biblioteki czy księgarni?

Nominuję: 
Aleksandrowe myśli
Książkoholiczka w Sieci
Nastoletnia biblioteczka
Ogrody Wyobraźni
Punkt widzenia Diany

Wiem, że nie jest to 11 osób, ale mam jeszcze do napisania dwie recenzje i z braku czasu nominuję tylko 5 :) Życzę miłej zabawy przy odpowiadaniu!


18 komentarzy:

  1. O Skittlesy są pyszne, ale i tak nigdy nie przebiją snickersów :P
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wcinałam snickersy, nadal je uwielbiam, ale jednak skittlesy skradły moje serce :D

      Usuń
  2. Hahaha, odpowiedzi są genialne! :D
    Serio dał ci durszlak?! :D
    No w sumie to też odmiana sita ^^

    Pozdrawiam, Lucy :*
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :>
      Niestety tak, co poradzę? Kuchnia to nie jego żywioł :D
      Pozdrawiam cieplutko! ^^

      Usuń
  3. Muffinki i skittlesy uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no ciekawie. Matko kochana kto normalny zapamiętuje nr strony prawie nie możliwe. Ja czasami gdy czytam i nagle muszę coś zrobić bo np. mama chce niby zapamiętuje to położenie ale jak już ja biorę okazuje się że zapomniałam. Masakra, leprze zakładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uznaję wyższość zakładek, jednak czasem po prostu nie mam wyjścia i muszę zapamiętać gdzie skończyłam ;)

      Usuń
  5. Dołączam się do fanów skittlesów:) Moja miłość do książek też zaczęła się m.in od "Ani z Zielonego Wzgórza":)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze grono się powiększa :D Ania to była jedna z lepszych lektur jakie czytałam :)

      Usuń
  6. Naprawdę durszlak? hahahaha ;D Również uwielbiam skittlesy i miękkie poduszki, ale ale, nie zapomniałaś o książkach przypadkiem ;D
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę, naprawdę :D
      Myślałam, że książki są oczywiste ^^
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetne odpowiedzi!
    Też uwielbiam skittlesy, mogłabym je jeść cały czas :D
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Zgadzam się, a w szczególności te kwaśne :D

      Usuń
  8. On tak na serio z tym durszlakiem? :D Fajna przygoda! :D Ja również uwielbiam piec. :3 Wkrecilam się w tym roku podczas kulinarnego projektu edukacyjnego :D

    http://czytelniczemysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety serio :D Jest kochany, ale w kuchni się nie łapie ;)
      Pieczenie to bardzo dobre hobby, połączenie przyjemnego z pożytecznym :D
      To musiał być świetny projekt! ^^

      Usuń
  9. Dziękuję za nominację :) Postaram się wziąć udział w zabawie, ale nie obiecuję na 100 % :))

    Chętnie wprosiłabym się na muffiny, które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby mi bardzo miło :)
      Cóż, nie zawsze wychodzą, ale próbuję i kombinuję :D

      Usuń